.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آتش سوزی در ورزشگاه وطنی
حضور معاون اول رئیس‌جمهور به همراه وزیر ورزش وجوانان در کنار هواداران نساجی و آتش سوزی خفیف طبقع زیرین یکی از سکوها از حاشیه های دیدار نساجی و ملوان بندر انزلی بود.
 آتش سوزی در ورزشگاه وطنی

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به همراه سجادی وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران و مسئولان استانی و شهرستان قائمشهر پیش از شروع مسابقه دو تیم نساجی و ملوان بندرانزلی وارد ورزشگاه شهید وطنی شدند و ورزشگاه بهسازی شده شهر خسته را افتتاح کردند.

 

باشگاه نساجی مازندران پیش از شروع مسابقه این تیم برابر ملوان از حامد شیری کاپیتان تیمش که بیش از ۱۰۰ بازی با پیراهن این تیم در مسابقات رسمی شرکت کرده بود، تجلیل و قدردانی کرد.

 

نساجی مازندران و هوادارانش پس از ۳۹۳ روز دوری از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر وارد ورزشگاه شدند.

 

اسکوربورد ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر فقط در نیمه نخست مسابقه و درحالی نتیجه بازی یک بریک در جریان بود، نمایش داد و در نیمه دوم به علت نامعلومی خاموش شد.

 

مجتبی ابراهیم که در سال‌های گذشته همواره در کنار کادر فنی ونیمکت نساجی حضور داشت در قامت معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران بازی تیمش را از روی سکو و در کنار تماشاچیان دنبال کرد و مدام با داود رفعتی ناظر بازی در ارتباط بود.

 

حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران و پیشکسوت فوتبال که ازسوی استاندار مازندران که برای افتتاح بهسازی ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر دعوت شده بود، بازی دو تیم نساجی مازندران و ملوان را تماشا کرد.

 

بیش از ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر از هواداران تیم ملوان بندرانزلی با لباس یک دست سفید در ورزشگاه شهید وطنی حضور داشتند و در طول جریان مسابقه تیم محبوشان را تشویق می‌کردند.

 

حضور جواد خیابانی گزارشگر فوتبال که برای اجرای برنامه افتتاح ورزشگاه شهیدو طنی قائمشهر حضور داشت، از سوی تماشاگران نساجی به شدت تشویق شد.

 

آتش سوزی خفیف که در زیر یکی از سکوهای ورزشگاه به علت نامعلومی روشن و شعله ور شده بود بلافاصله توسط عوامل اجرایی ورزشگاه خاموش شد.

 

حضور تعدادی از تماشاچیان دو تیم نساجی با ملوان با پیراهن که یک دست که منقش به عکس نادر دست نشان و سیروس قایقران اسطوره‌های نساجی و ملوان بوده در ورزشگاه حضور داشتند.

 

حضور چند برابری عکاسان و خبرنگاران در بازی امروز و نیز کنفرانس خبری باعث تعجب برخی تماشاگران و حتی رسانه‌هایی که درسال های گذشته حضور داشتند، شده بود.

 

دیدار دو تیم نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی درچارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب در ورزشگاه بهسازی شده شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و در نهایت دو تیم به تساوی ۲بر۲ رضایت دادند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.